موقعیت

تهران

سال

2015

طراح

امیر زمانی

سرآوا پارس

سرآوا، اکو سیستم استارت آپی ایران را تبدیل به تجارت های مختلف کرد. کارفرمایی متفاوت که از مرز یک سفارش دهنده عبور کرد و در فضای تجارت های نوین الکترونیک به سفیری برای برند فرآذین در اکو سیستم استارتاپ های ایران تبدیل شد. معرفی بهترین استارت آپ های ایران به فرآذین نتیجه همکاری نزدیک ما با سرآوا بود. اگر امروز تمام چند هزار نفر پرسنل دیجی کالا پشت میزهای ما هستند و یا دیوار و کافه بازار از محصولات فرآذین استفاده می کنند، این موفقیت ها را مرهون سخاوت و همراهی موسس سرآوا می دانیم.

 

درخواست: در این پروژه سرآوا به دنبال ایجاد فضایی بسیار خلاق و متفاوت برای محیط کار اشتراکی بود که به صورت اختصاصی هم قابلیت استفاده داشته باشد.
چالش: تطبیق نیاز کارفرما مبنی بر استفاده از شیشه به جای ام دی اف در ساختار اصلی صفحات میز.
نتیجه: معرفی اسپات لس گلس فرآذین به جای صفحات ام دی اف ورک استیشن با ساختاری بسیار متمایز.

گالری

با کسانی که برای طراحی ارزش قائل‌اند به اشتراک بگذارید.