WSD-400

میز گروهی با طراحی آزاد در چیدمان امکانات، فایل ها، کمد ها و قفسه ها

همکاری و تعامل ؛ میز های گروهی جهت دفاتر و اتاق های کاری مشترک و انجام کارهایی که نیاز به تعامل مداوم میان همکاران دارند بسیار مناسب می باشد.

استفاده بهینه از فضا ؛ به کارگیری میز گروهی باعث بهره وری مؤثر از فضا می شود و عدم وجود موانع فیزیکی در ارتباطلات درون گروهی که می تواند یادگیری و تعامل را ارتقا دهد.

طراحی آزاد ؛ با بهره گیری از طراحی انعطاف پذیر محصولات فرآذین این امکان برای طراحان وجود دارد تا بر اساس فضای کار، خواسته های کارفرما، نیازهای کاربران و استاندارد های کاری اقدام به طراحی و چیدمان میز های گروهی بنمایند.

امکانات کامل ؛ دسترسی به فایل سه کشو به عرض 45 سانتی متر، پیش بینی محل قرار گیری کیس کامپیوتر و کمد مجموعه ای از امکانات مورد نیاز برای کاربر را در پدستال جانبی میز فراهم نموده است.

سازه آلومینیومی با دوام ؛ استفاده از استراکچر آلومینیومی فریم شده استحکام بیشتری به میز داده و دوام محصول در سال های زیاد را تضمین می نماید.

تعویض آسان صفحه میز ؛ با اتکا به سازه با دوام آلومینیومی به کار رفته در محصول می توان صفحه روی میز را در آینده به راحتی و با کمترین هزینه تعویض نمود. این ویژگی جهت تغییر رنگ و دکوراسیون فضا، تعویض صفحه در صورت بروز آسیب های وارده احتمالی و تغییر متریال صفحه کاربرد دارد.

انتقال کابل ها از زمین به روی صفحه میز ؛ با قرار گیری فریم آلومینیومی میان صفحه میز و پدستال این امکان را فراهم می کند تا کابل ها و سیم ها به راحتی و بدون دیده شدن به روی صفحه میز منتقل شوند.

انتخاب رنگ ترکیبی ؛ این امکان برای کارفرمایان وجود دارد تا با انتخاب و ترکیب دو رنگ در صفحات و بدنه میز، تنوع بیشتری را در دکوراسیون فضای کار خود ایجاد نمایند.

صفحه و بدنه ها ؛ ام.دی.اف با لمینیت طرح دار – رویه : بافت چوب – ضخامت : 16 میلی متر / نوار لبه ها ؛ نوار پی.وی.سی – ضخامت : 2 میلی متر

پروفیل های آلومینیومی ؛ آلومینیوم تهیه شده از با کیفیت ترین مواد اولیه (بیلت 6063 DUBAL) و تولید شده با فرآیند اکستروژن – آبکاری آنادایز 15 میکرون – رنگ : نقره ای

ریل کشو ها ؛ سیستم ریل کشو های فایل به صورت بلبرینگ ساچمه ای – طول 500 میلی متر

قفل دراور ؛ قفل مرکزی سه کشو – رویه : نیکل – کلید با سرپوش پلاستیکی آنتی باکتریال

لولای کمد ؛ از نوع فنری ویژه درب های بدون دستگیره (مگنتی) – زاویه بازشدن تا 95 درجه – بدنه : فولاد – رویه : نیکل

قفل کمد ؛ رویه : نیکل – کلید با سرپوش پلاستیکی آنتی باکتریال

دستگیره درب ها ؛ بدنه : آلومینیوم – رویه : آبکاری آنادایز – رنگ : نقره ای

پایه های قابل رگلاژ تا 20 میلی متر

چیدمان و ابعاد میز گروهی WSD-400 بر اساس فضای کار، خواسته های کارفرما، نیاز های کاربران و استاندارد های کاری طراحی می گردد.