WSD-100

میز گروهی دارای جداکننده شیشه ای
به همراه پروفیل انتقال دهنده تجهیزات، کابل ها و سیم ها

همکاری و تعامل ؛ میز های گروهی جهت دفاتر و اتاق های کاری مشترک و انجام کارهایی که نیاز به تعامل مداوم میان همکاران دارند بسیار مناسب می باشد.

استفاده بهینه از فضا ؛ به کارگیری میز گروهی باعث بهره وری مؤثر از فضا می شود و عدم وجود موانع فیزیکی در ارتباطلات درون گروهی که می تواند یادگیری و تعامل را ارتقا دهد.

جدا کننده شیشه ای ؛ جهت تقویت حریم بصری کاربر، دیوایدر شیشه ای مات شده به ارتفاع 40 سانتی متر در وسط میز اجرا می گردد تا علاوه بر کاربرد ایجاد حریم، به باز شدن فضای کار و محدود نکردن آن توجه شده باشد.

پروفیل دیوایدر ؛ در مرکز میز و خط جدا کننده کاربران، پروفیل از جنس آلومینیوم با قابلیت انتقال کابل ها و سیم ها و قرار گیری خروجی های برق، تلفن و شبکه پیش بینی شده است.

سازه آلومینیومی با دوام ؛ استفاده از استراکچر آلومینیومی فریم شده استحکام بیشتری به میز داده و دوام محصول در سال های زیاد را تضمین می نماید.

تعویض آسان صفحه میز ؛ با اتکا به سازه با دوام آلومینیومی به کار رفته در محصول می توان صفحه روی میز را در آینده به راحتی و با کمترین هزینه تعویض نمود. این ویژگی جهت تغییر رنگ و دکوراسیون فضا، تعویض صفحه در صورت بروز آسیب های وارده احتمالی و تغییر متریال صفحه کاربرد دارد.

صفحه ؛ ام.دی.اف با لمینیت طرح دار – رویه : بافت چوب – ضخامت : 16 میلی متر / نوار لبه ها ؛ نوار پی.وی.سی – ضخامت : 2 میلی متر

صفحه شیشه ای ؛ شیشه فلوت با لبه های تراش داده شده به صورت دیاموند – ضخامت : 10 میلی متر – اجرای رنگ سفید بر سمت زیرین شیشه

دیوایدر شیشه ای ؛ شیشه فلوت با لبه های تراش داده شده به صورت دیاموند – ضخامت : 8 میلی متر – اجرای دکور مات (ساتینا)

پروفیل های آلومینیومی ؛ آلومینیوم تهیه شده از با کیفیت ترین مواد اولیه (بیلت 6063 DUBAL) و تولید شده با فرآیند اکستروژن – آبکاری آنادایز 15 میکرون – رنگ : نقره ای

پایه های قابل رگلاژ تا 20 میلی متر

WSD-100_Drawing

  • WSD-1001: L (120) x W (150) x H (115)
  • WSD-1002: L (150) x W (150) x H (115)
  • WSD-1003: L (180) x W (150) x H (115)
  • WSD-1004: L (210) x W (150) x H (115)