FED-201

میز اداری طرح L با پدستال جانبی
پدستال شامل فایل سه کشو، کمد و محل قرار گیری کیس کامپیوتر

صفحه چوبی یا شیشه ای ؛ بنا به انتخاب می توان صفحه ام.دی.اف با لمینیت طرح دار یا شیشه رنگ سفید با لبه های دیاموند شده به ضخامت 10 میل را برای میز سفارش داد.

سازه آلومینیومی با دوام ؛ استفاده از استراکچر آلومینیومی فریم شده استحکام بیشتری به میز داده و دوام محصول در سال های زیاد را تضمین می نماید.

امکانات کامل ؛ دسترسی به فایل سه کشو به عرض 60 سانتی متر، پیش بینی محل قرار گیری کیس کامپیوتر و کمد با درب بدون دستگیره (مگنتی) مجموعه ای از امکانات مورد نیاز برای کاربر را در یک پدستال فراهم نموده است.

دستگیره های آلومینیومی ؛ جهت هماهنگی طراحی اجزای میز، دستگیره ها از جنس آلومینیوم و با فرم همسان با هویت محصولات فرآذین تولید شده اند.

تعویض آسان صفحه میز ؛ با اتکا به سازه با دوام آلومینیومی به کار رفته در محصول می توان صفحه روی میز را در آینده به راحتی و با کمترین هزینه تعویض نمود. این ویژگی جهت تغییر رنگ و دکوراسیون فضا، تعویض صفحه در صورت بروز آسیب های وارده احتمالی و تغییر متریال صفحه کاربرد دارد.

انتقال کابل ها از زمین به روی صفحه میز ؛ با قرار گیری فریم آلومینیومی میان صفحه میز و پدستال این امکان را فراهم می کند تا کابل ها و سیم ها به راحتی و بدون دیده شدن به روی صفحه میز منتقل شوند.

انتخاب رنگ ترکیبی ؛ این امکان برای کارفرمایان وجود دارد تا با انتخاب و ترکیب دو رنگ در صفحات و بدنه میز، تنوع بیشتری را در دکوراسیون فضای کار خود ایجاد نمایند.

صفحه و پیشانی میز؛ ام.دی.اف با لمینیت طرح دار – رویه : بافت چوب – ضخامت : 16 میلی متر / نوار لبه ها ؛ نوار پی.وی.سی – ضخامت : 2 میلی متر
صفحه شیشه ای ؛ شیشه فلوت با لبه های تراش داده شده به صورت دیاموند – ضخامت : 10 میلی متر – اجرای رنگ سفید بر سمت زیرین شیشه
بدنه ها ؛ ام.دی.اف با لمینیت طرح دار – رویه : بافت چوب – ضخامت : 16 میلی متر / نوار لبه ها ؛ نوار پی.وی.سی – ضخامت : 2 میلی متر
پروفیل های آلومینیومی ؛ آلومینیوم تهیه شده از با کیفیت ترین مواد اولیه (بیلت 6063 DUBAL) و تولید شده با فرآیند اکستروژن – آبکاری آنادایز 15 میکرون – رنگ : نقره ای
ریل کشو ها ؛ سیستم ریل کشو های فایل به صورت بلبرینگ ساچمه ای – طول 500 میلی متر
قفل دراور ؛ قفل مرکزی سه کشو – رویه : نیکل – کلید با سرپوش پلاستیکی آنتی باکتریال
لولای کمد ؛ از نوع فنری ویژه درب های بدون دستگیره (مگنتی) – زاویه بازشدن تا 95 درجه – بدنه : فولاد – رویه : نیکل
قفل کمد ؛ رویه : نیکل – کلید با سرپوش پلاستیکی آنتی باکتریال
دستگیره درب ها ؛ بدنه : آلومینیوم – رویه : آبکاری آنادایز – رنگ : نقره ای
پایه های قابل رگلاژ تا 20 میلی متر

FED-201_Drawing

  • FED-2011: L1 (135) x L2 (170) x W1 (75) x D (140) x W2 (60) x H (75)
  • FED-2012: L1 (155) x L2 (190) x W1 (75) x D (140) x W2 (60) x H (75)
  • FED-2013: L1 (175) x L2 (210) x W1 (75) x D (140) x W2 (60) x H (75)