FMD-300

میز کار با ست مدیریت معلق
ست مدیریت شامل فایل سه کشو عرض 90 سانتی متر و محفظه طبقه دار

طراحی مینیمال ؛ استفاده از طراحی مدرن و با کنار هم قرار دادن فرم های مینیمال همراه با اجرای بی نقص، حجم های معلق هوشمندانه ای را به میز داده است.

صفحه چوبی یا شیشه ای ؛ بنا به انتخاب می توان صفحه ام.دی.اف با لمینیت طرح دار یا شیشه رنگ سفید با لبه های دیاموند شده به ضخامت 15 میل را برای میز سفارش داد.

سازه آلومینیومی با دوام ؛ علاوه بر استفاده از پروفیل های آلومینیومی در لبه صفحه و پایه میز که استحکام آن را ایجاد نموده است، در زیر ست مدیریت نیز از فریم آلومینیومی به ارتفاع 95 میلی متر به کار رفته است تا با فاصله گرفتن از زمین، علاوه بر زیبایی، کیفیت و دوام میز را افزایش دهد.

کشو با ریل های آرام بند ؛ یراق آلات با کیفیت با هدف دوام بالای محصول و جهت زیبایی و راحتی کاربر ریل های آرام بند نصب شده به صورت پنهان استفاده شده اند.

دستگیره های آلومینیومی ؛ جهت هماهنگی طراحی اجزای میز، دستگیره ها از جنس آلومینیوم و با فرم همسان با هویت محصولات فرآذین تولید شده اند.

محل ویژه قرار گیری کیس کامپیوتر ؛ محفظه ای در کنار محل انتقال کابل ها از زمین به روی میز پیش بینی شده است که دسترسی به انرژی، اطلاعات و فن آوری را آسان می نماید.

انتقال کابل ها از زمین به روی صفحه میز ؛ با قرار گیری فریم آلومینیومی میان صفحه میز و ست مدیریت این امکان را فراهم می کند تا کابل ها و سیم ها به راحتی و بدون دیده شدن به روی صفحه میز منتقل شوند.

انتخاب رنگ ترکیبی ؛ این امکان برای کارفرمایان وجود دارد تا با انتخاب و ترکیب دو رنگ در صفحات و بدنه میز، تنوع بیشتری را در دکوراسیون فضای کار خود ایجاد نمایند.

صفحه ؛ ام.دی.اف با لمینیت طرح دار – رویه : بافت چوب – ضخامت : 16 میلی متر / نوار لبه ها ؛ نوار پی.وی.سی – ضخامت : 2 میلی متر

صفحه شیشه ای ؛ شیشه فلوت با لبه های تراش داده شده به صورت دیاموند – ضخامت : 15 میلی متر – اجرای رنگ سفید بر سمت زیرین شیشه

بدنه ها ؛ ام.دی.اف با لمینیت طرح دار – رویه : بافت چوب – ضخامت : 16 میلی متر / نوار لبه ها ؛ نوار پی.وی.سی – ضخامت : 2 میلی متر

پروفیل های آلومینیومی ؛ آلومینیوم تهیه شده از با کیفیت ترین مواد اولیه (بیلت 6063 دوبال) و تولید شده با فرآیند اکستروژن – آبکاری آنادایز 15 میکرون – رنگ : نقره ای

ریل کشو ها ؛ سیستم ریل کشو های فایل با عملکرد بسته شدن خودکار و آرام بند ؛ نصب ریل در زیر کشو و به صورت پنهان – طول 550 میلی متر – تحمل وزن 25 کیلوگرم

قفل دراور ؛ قفل مرکزی سه کشو – رویه : نیکل – کلید با سرپوش پلاستیکی آنتی باکتریال

دستگیره درب ها ؛ بدنه : آلومینیوم – رویه : آبکاری آنادایز – رنگ : نقره ای

پایه های قابل رگلاژ تا 20 میلی متر ؛

پایه ست مدیریت ؛ استراکچر آلومینیومی برای افزایش دوام محصول – ارتفاع : 95 میلی متر

FMD-300_Drawing

  • FMD-3001: L1 (180) x L2 (195) x W1 (80) x D (180) x W2 (55) x H (75)
  • FMD-3002: L1 (210) x L2 (195) x W1 (80) x D (180) x W2 (55) x H (75)